Wniosek o wydanie Pruszkowskiej Karty Mieszkańca
Status Pruszkowskiej Karty Mieszkańca, wydawany jest na wniosek i stanowi potwierdzenie przysługujących w programie pn. zniżek, ulg, preferencji i uprawnień.
W celu złożenia wniosku drogą elektroniczną należy wprowadzić niezbędne dane korzystając z linku poniżej.
https://pruszkow.informica.pl/
Do wniosku należy dołączyć skan pierwszej strony PIT-u potwierdzającego zamieszkiwanie na terenie miasta Pruszkowa, oraz rozliczanie się z podatku dochodowego w Urzędzie Skarbowym w Pruszkowie.
Uwaga! Żeby złożyć wniosek należy wprowadzić swój adres e-mail w celu potwierdzenia złożenia wniosku. Nie można wykorzystać dwa razy tego samego adresu e-mail.
Kartę Mieszkańca Pruszkowa złożoną drogą elektroniczną można odebrać już następnego dnia po złożeniu wniosku w Urzędzie Miasta Pruszkowa, lub na Pływalni Kapry.