Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej (ePUAP) jest narzędziem umożliwiającym obywatelom, przedsiębiorcom oraz instytucjom publicznym realizację usług administracji publicznej przez sieć teleinformatyczną.
Zgodnie z ustawą z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570)
W celu skorzystania z ESP Urzędu Miasta Pruszków dostępnej na platformie ePUAP, niezbędne jest spełnienie następujących warunków:
- założenie indywidualnego (darmowego) konta na ePUAP: https://epuap.gov.pl
- posiadanie profilu zaufanego lub certyfikatu kwalifikowanego
- potwierdzenie profilu zaufanego w punkcie potwierdzania profili
- przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie elektronicznego formularza usługi bądź dołączenie podpisanego dokumentu
LISTA USŁUG URZĘDU MIASTA PRUSZKÓW :
- Deklaracja, korekta deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
- Skargi wnioski, zapytania do urzędu.
https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/umpruszkow