Aktualnie czytasz
Zmiany sposobu pracy w Urzędzie Miasta Pruszkowa, POM, USC

Zmiany sposobu pracy w Urzędzie Miasta Pruszkowa, POM, USC

Szanowni Państwo,

W trosce o bezpieczeństwo Państwa i Państwa Rodzin, kierując się dobrem zarówno interesantów, jak i urzędników oraz w w związku z koniecznością dostosowania sposobu pracy w Urzędzie Miasta Pruszkowa  do zapisów Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 6 maja 2021 roku w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz. U. z 2021 r. poz. 861 z. późn. zm.) Prezydent Miasta Pruszkowa Paweł Makuch wprowadza do odwołania zmiany w funkcjonowaniu Urzędu.

24 stycznia 2022 Prezydent Miasta Pruszkowa Paweł Makuch wydał zarządzenie nr 20/2022 w sprawie zmiany sposobu pracy oraz wprowadzenia pracy wewnętrznej (bez obsługi interesantów) w Urzędzie Miasta Pruszkowa. Urząd Miasta w Pruszkowie do odwołania wykonywać będzie zadania w sposób ograniczający bezpośrednią obsługę interesantów do niezbędnego minimum.

Budynek Urzędu Miasta Pruszkowa przy ul. Kraszewskiego 14/16 w Pruszkowie.

W budynku Urzędu Miasta będą otwarte dwa wejścia – główne od ul. Kraszewskiego oraz od strony parkingu (z podjazdem dla osób niepełnosprawnych). Obsługa interesantów będzie odbywała się wyłącznie na parterze, pozostała cześć budynku nie będzie dostępna dla interesantów.

Do odwołania Urząd Miasta Pruszkowa nie będzie prowadził bezpośredniej obsługi mieszkańców z wyjątkiem spraw związanych z:

  • ewidencją ludności i dowodów osobistych;
  • rejestracją stanu cywilnego;
  • świadczeniem usług komunalnych;
  • budownictwem oraz planowaniem i zagospodarowaniem przestrzennym, w tym dotyczących decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu lub decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wydawanych na podstawie ustawy z dn. 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2021, poz.741 i 784 ze zm.);
  • ochroną środowiska, w tym dotyczących decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji wydawanej na podstawie ustawy z dn. 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2021, poz.2373 ze zm.);
  • decyzjami zezwalającymi na usunięcie drzew lub krzewów wydawanymi na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz.U. z 2021 r. poz. 1098).

Kasa w Urzędzie Miasta będzie otwarta w godzinach pracy urzędu z możliwością dokonywania płatności gotówkowych oraz bezgotówkowych. Przypominamy również o możliwości dokonania opłat za czynności administracyjne za pomocą szybkich płatności przez internet. Płatności on-line znajdziecie Państwo pod linkiem.

Kontakt z Urzędem Miasta Pruszkowa odbywa się przede wszystkim z wykorzystaniem komunikacji elektronicznej, telefonicznej, a także korespondencji tradycyjnej.

W celu usprawnienia kontaktu z urzędnikami uruchomiona została dodatkowa infolinia dla interesantów pod numerem telefonu 539 952 714, czynna w godzinach pracy urzędu.

Do Państwa dyspozycji pozostają adresy i numery ogólne do Urzędu:
Adres :
J. I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków
(22) 735 88 88
(22) 758 66 50
email: um@miasto.pruszkow.pl

Urząd Miasta Pruszkowa pracuje w niezmienionym harmonogramie:
poniedziałek od 8.00 do 18.00
wtorek od 8.00 do 16.00
środa od 8.00 do 16.00
czwartek od 8.00 do 16.00
piątek od 8.00 do 14.00

Struktura organizacyjna Urzędu Miasta Pruszkowa oraz numery telefonów stacjonarnych do poszczególnych komórek organizacyjnych dostępne są pod linkiem. 

Formularze kontaktowe znajdują się poniżej:

Zadaj pytanie Prezydentowi
Zadaj pytanie Zastępcom Prezydentura
Zadaj pytanie Naczelnikom Wydziałów

Więcej o możliwościach e-urzędu znajdziecie Państwo na stronie.

Kontakt osobisty z pracownikami poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu będzie możliwy:
– jedynie w szczególnie uzasadnionych przypadkach,
– wyłącznie po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym lub mailowym.

Punkt Obsługi Mieszkańców przy ul. Sienkiewicza 2 w Pruszkowie.

Punkt Obsługi Mieszkańca przy ul. Sienkiewicza 2 w Pruszkowie będzie zamknięty.

Budynek Urzędu Stanu Cywilnego przy pl. JP II 1 w Pruszkowie.

W budynku Urzędu Stanu Cywilnego interesanci przyjmowani będą z zachowaniem obostrzeń sanitarnych, tylko w sprawach wymagających osobistego zgłoszenia się, dotyczących rejestracji urodzeń oraz zgonów. W pozostałych sprawach pilnych wymagany jest kontakt telefoniczny lub elektroniczny.

W trakcie wizyty w Urzędzie Miasta oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego, interesanci zobowiązani są do:

  • przestrzegania nakazu zakrywania ust i nosa,
  • dezynfekcji rąk,
  • zachowania odpowiedniego dystansu oraz limitu ilości osób w pomieszczeniach.

O wszelkich zmianach będziecie Państwo informowani za pośrednictwem strony internetowej www.pruszkow.pl oraz  oficjalnego profilu miasta na Facebooku.

© 2019 Urząd Miasta Pruszkowa. Wszelkie prawa zastrzeżone.   Polityka Prywatności 
                                                              Deklaracja dostępności

 

Przewiń do góry
Skip to content