Aktualnie czytasz
Warunki załatwiania spraw w USC w Pruszkowie

Warunki załatwiania spraw w USC w Pruszkowie

Pruszków

W związku z trwającą epidemią i wprowadzonymi przez Rząd RP obostrzeniami dotyczącymi zapobiegania przed zarażeniem Covid-19 ustala się następujące zasady załatwiania spraw w Urzędzie Stanu Cywilnego w Pruszkowie:

  1. W budynku Urzędu Stanu Cywilnego interesanci przyjmowani będą tylko w sprawach dotyczących rejestracji urodzeń oraz zgonów.
  2. W pozostałych sprawach pilnych wymagany jest kontakt telefoniczny pod numerem 22-738-45-60 lub drogą elektroniczną: usc@miasto.pruszkow.pl lub platformy e-PUAP.
  3. Zaplanowane wcześniej śluby będą odbywały się zgodnie z ustalonym terminem.
  4. Bieżące zgłoszenia ślubu będą rozpatrywane wyłącznie w wyjątkowych sytuacjach.
  5. Po rozpatrzeniu wniosku zainteresowanych o udzielenie ślubu w drodze wyjątku, decyzję w tej sprawie podejmuje ostatecznie Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego.
  6. Ze względu na bezpieczeństwo uczestników, w uroczystości zawarcia związku małżeńskiego może uczestniczyć tylko do 6 osób (7 m2/osobę).
  7. Uczestnicy uroczystości wchodząc do budynku USC są zobowiązani dokonać dezynfekcji rąk oraz posiadać zakryty nos i usta.
  8. Obowiązek zakrywania nosa i ust obowiązuje również każdą z osób obecnych pomieszczeniu, w którym jest udzielany ślub.
© 2019 Urząd Miasta Pruszkowa. Wszelkie prawa zastrzeżone.   Polityka Prywatności 
                                                              Deklaracja dostępności

 

Przewiń do góry
Skip to content