Aktualnie czytasz
Zmiany w funkcjonowaniu Urzędu Miasta

Zmiany w funkcjonowaniu Urzędu Miasta

uwaga

W związku z rosnącą liczbą osób zakażonych wirusem SARS-CoV-2 (tzw. koronawirusem), w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo mieszkańców oraz pracowników Urzędu Miasta Pruszkowa, Prezydent Miasta Pruszkowa wydał Zarządzenie nr 216/2020, w którym informuje, że od 13 października 2020 roku do odwołania, ulega zmianie sposób obsługi interesantów w Urzędzie Miasta przy ul. Kraszewskiego 14/16 w Pruszkowie, w Urzędzie Stanu Cywilnego mieszczącym się na Pl. Jana Pawła II 1 w Pruszkowie oraz w Punkcie Obsługi Mieszkańców przy ul. Sienkiewicza 2 w Pruszkowie.
Ograniczone zostaje osobiste zgłaszanie się interesantów do Urzędu Miasta. W sprawach pilnych prosimy o wcześniejszy (przed planowaną wizytą) kontakt telefoniczny: 22 735 88 88 lub drogą elektroniczną: kancelaria@miasto.pruszkow.pl.
Dodatkowo można korzystać z wszystkich innych dostępnych form komunikacji, tj.:

W budynku Urzędu Stanu Cywilnego interesanci przyjmowani będą tylko w sprawach dotyczących rejestracji urodzeń oraz zgonów. W pozostałych sprawach pilnych wymagany jest kontakt telefoniczny pod numerem 22-738-45-60 lub drogą elektroniczną: usc@miasto.pruszkow.pl lub platformy e-PUAP.

W punkcie Obsługi Mieszkańców przyjmowani będą interesanci tylko i wyłącznie po wcześniejszym kontakcie telefonicznym: kancelaria – tel. 539-952-714, obsługa kart – tel. 660-493-021.

© 2019 Urząd Miasta Pruszkowa. Wszelkie prawa zastrzeżone.   Polityka Prywatności 
                                                              Deklaracja dostępności

 

Przewiń do góry
Skip to content