Zmiany sposobu pracy i obsługi interesantów w Urzędzie Miasta od 26 października 2020 roku
Dodano przez BPiM
26 października 2020
W związku z rosnącą liczbą osób zakażonych wirusem SARS-CoV-2 (tzw. koronawirusem), w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo mieszkańców oraz pracowników Urzędu Miasta Pruszkowa (zwanego dalej „UM”), od dnia 26 października 2020 roku do odwołania, ulega zmianie sposób obsługi interesantów w budynku UM przy ul. Kraszewskiego 14/16 w Pruszkowie, w budynku Urzędu Stanu Cywilnego (zwanego dalej „USC”) mieszczącego się na pl. Jana Pawła II 1 w Pruszkowie oraz w Punkcie Obsługi Mieszkańców (zwanego dalej „POM”) przy ul. Sienkiewicza 2 w Pruszkowie.
- Ograniczone zostaje osobiste zgłaszanie się interesantów do UM jedynie do spraw pilnych, wcześniej umówionych telefonicznie (kancelaria UM: tel. 22-735-88-88)
lub drogą elektroniczną (e-mail: kancelaria@miasto.pruszkow.pl lub platforma e-Puap). - W budynku UM będzie otwarte jedno wejście – tylne z podjazdem dla osób niepełnosprawnych od strony parkingu Urzędu.
- Kasa będzie nieczynna.
- Przez wejście tylne można będzie zgłosić się na umówione wcześniej spotkanie w sprawach obywatelskich i meldunkowych.
- Obsługa interesantów będzie się odbywała jedynie w części parteru budynku Urzędu, w wyznaczonych miejscach.
- Pozostała część budynku Urzędu nie będzie dostępna dla interesantów.
- W budynku USC interesanci przyjmowani będą tylko w sprawach dotyczących rejestracji urodzeń oraz zgonów.
- W pozostałych sprawach pilnych z USC wymagany jest kontakt telefoniczny pod numerem 22-738-45-60 lub elektroniczny za pośrednictwem poczty: usc@miasto.pruszkow.pl lub platformy e-Puap.
- W POM przyjmowani będą interesanci tylko i wyłącznie po wcześniejszym kontakcie telefonicznym:
- kancelaria – tel. 539-952-714;
- obsługa kart – tel. 660-493-021.