Aktualnie czytasz
Poszukiwany Zastępca Naczelnika w Wydziale Realizacji Inwestycji w Urzędzie Miasta

Poszukiwany Zastępca Naczelnika w Wydziale Realizacji Inwestycji w Urzędzie Miasta

Prezydent Miasta Pruszkowa ogłasza nabór kandydatów na kierownicze stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Pruszkowa ul. J.I. Kraszewskiego 14/16 05-800 Pruszków – Zastępca Naczelnika w Wydziale Realizacji Inwestycji (pełny etat).

Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie;

  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

  • nieposzlakowana opinia;

  • wykształcenie wyższe techniczne budowlane;

  • minimum 4-letni udokumentowany staż pracy, w tym co najmniej 3 letni udokumentowany staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku – sprawowanie nadzoru budowlanego;

  • minimum 3-letni staż pracy w jednostkach administracji publicznej na stanowisku związanym z nadzorem lub realizacją zadań inwestycyjnych i remontowych.

Wymagania dodatkowe:

  • uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, czynna przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa;

  • doświadczenie w kierowaniu zespołem ludzi;

  • znajomość przepisów prawa budowlanego i z nim związanych;

  • znajomość procedur zamówień publicznych;

  • znajomość zasad kosztorysowania robót budowlanych;

  • znajomość przepisów ustaw o samorządzie gminnym i o finansach publicznych;

  • znajomość pracy z komputerem (Microsoft Word, Microsoft Excel);

  • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole;

  • dyspozycyjność;

  • odporność na stres;

  • zdolności negocjacyjne;

  • prawo jazdy kat. B.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • nadzór nad realizacją zadań inwestycyjnych i remontowych, ze szczególnym uwzględnieniem obiektów kubaturowych, w zakresie merytorycznym i finansowym;

  • w uzasadnionych przypadkach pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi;

  • nadzór nad sprawami związanymi z zaopatrzeniem Gminy w energię;

  • wydawanie w imieniu Prezydenta Miasta decyzji administracyjnych związanych z zarządzaniem pasem drogowym;

  • udział w pracach Komisji Przetargowej dla zadań realizowanych przez wydział;

  • współpraca z Naczelnikiem Wydziału w zakresie realizacji zadań Wydziału Realizacji Inwestycji, kierowanie pracą wydziału podczas nieobecności Naczelnika;

  • zgłaszanie wniosków do projektu budżetu na następny rok;

  • udział w posiedzeniach Komisji i w sesjach Rady Miasta Pruszkowa;

  • wykonywanie innych poleceń przełożonych wynikających z powyższego zakresu czynności.

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

Praca w budynku urzędu – przy komputerze, z dokumentami, siedząca, kontakt osobisty z interesantem.

Praca w terenie – nadzór nad realizacją zadań Wydziału Realizacji Inwestycji.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze w Urzędzie Miasta Pruszkowa był niższy niż 6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;

  • list motywacyjny;

  • kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany

staż pracy;

  • kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie;

  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw

publicznych – podpisane własnoręcznie;

  • oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne

przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe–

podpisane własnoręcznie;

  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego – podpisane własnoręcznie.

Druk kwestionariusza oraz informacja o przetwarzaniu danych przez Urząd Miasta Pruszkowa w procesie rekrutacji są do pobrania na stronie www.bip.pruszkow.pl

Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, osobiście w Kancelarii Urzędu Miasta Pruszkowa lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres:

Urząd Miasta Pruszkowa

ul. J.I. Kraszewskiego 14/16

05-800 Pruszków,

z dopiskiem na kopercie: dotyczy naboru na stanowisko Zastępca Naczelnika w Wydziale Realizacji Inwestycji w terminie do dnia 29 listopada 2019 r. do godz. 14.00

O zachowaniu terminu składania dokumentów rekrutacyjnych decyduje data wpływu do Kancelarii Urzędu Miasta Pruszkowa.

Wybrany kandydat przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć do wglądu oryginały świadectw pracy, zaświadczeń i innych złożonych dokumentów.

© 2019 Urząd Miasta Pruszkowa. Wszelkie prawa zastrzeżone.   Polityka Prywatności 
                                                              Deklaracja dostępności

 

Przewiń do góry
Skip to content