Poszukiwany Zastępca Naczelnika w Wydziale Realizacji Inwestycji w Urzędzie Miasta
Prezydent Miasta Pruszkowa ogłasza nabór kandydatów na kierownicze stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Pruszkowa ul. J.I. Kraszewskiego 14/16 05-800 Pruszków – Zastępca Naczelnika w Wydziale Realizacji Inwestycji (pełny etat).
Wymagania niezbędne:
obywatelstwo polskie;
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
nieposzlakowana opinia;
wykształcenie wyższe techniczne budowlane;
minimum 4-letni udokumentowany staż pracy, w tym co najmniej 3 letni udokumentowany staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku – sprawowanie nadzoru budowlanego;
minimum 3-letni staż pracy w jednostkach administracji publicznej na stanowisku związanym z nadzorem lub realizacją zadań inwestycyjnych i remontowych.
Wymagania dodatkowe:
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, czynna przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa;
doświadczenie w kierowaniu zespołem ludzi;
znajomość przepisów prawa budowlanego i z nim związanych;
znajomość procedur zamówień publicznych;
znajomość zasad kosztorysowania robót budowlanych;
znajomość przepisów ustaw o samorządzie gminnym i o finansach publicznych;
znajomość pracy z komputerem (Microsoft Word, Microsoft Excel);
komunikatywność, umiejętność pracy w zespole;
dyspozycyjność;
odporność na stres;
zdolności negocjacyjne;
prawo jazdy kat. B.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
nadzór nad realizacją zadań inwestycyjnych i remontowych, ze szczególnym uwzględnieniem obiektów kubaturowych, w zakresie merytorycznym i finansowym;
w uzasadnionych przypadkach pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi;
nadzór nad sprawami związanymi z zaopatrzeniem Gminy w energię;
wydawanie w imieniu Prezydenta Miasta decyzji administracyjnych związanych z zarządzaniem pasem drogowym;
udział w pracach Komisji Przetargowej dla zadań realizowanych przez wydział;
współpraca z Naczelnikiem Wydziału w zakresie realizacji zadań Wydziału Realizacji Inwestycji, kierowanie pracą wydziału podczas nieobecności Naczelnika;
zgłaszanie wniosków do projektu budżetu na następny rok;
udział w posiedzeniach Komisji i w sesjach Rady Miasta Pruszkowa;
wykonywanie innych poleceń przełożonych wynikających z powyższego zakresu czynności.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Praca w budynku urzędu – przy komputerze, z dokumentami, siedząca, kontakt osobisty z interesantem.
Praca w terenie – nadzór nad realizacją zadań Wydziału Realizacji Inwestycji.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze w Urzędzie Miasta Pruszkowa był niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
list motywacyjny;
kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany
staż pracy;
kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie;
oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw
publicznych – podpisane własnoręcznie;
oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe–
podpisane własnoręcznie;
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego – podpisane własnoręcznie.
Druk kwestionariusza oraz informacja o przetwarzaniu danych przez Urząd Miasta Pruszkowa w procesie rekrutacji są do pobrania na stronie www.bip.pruszkow.pl
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, osobiście w Kancelarii Urzędu Miasta Pruszkowa lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres:
Urząd Miasta Pruszkowa
ul. J.I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków,
z dopiskiem na kopercie: dotyczy naboru na stanowisko Zastępca Naczelnika w Wydziale Realizacji Inwestycji w terminie do dnia 29 listopada 2019 r. do godz. 14.00
O zachowaniu terminu składania dokumentów rekrutacyjnych decyduje data wpływu do Kancelarii Urzędu Miasta Pruszkowa.
Wybrany kandydat przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć do wglądu oryginały świadectw pracy, zaświadczeń i innych złożonych dokumentów.