Ogłoszenie o naborze uzupełniającym do Rady Społecznej ds. konsultacji z mieszkańcami Miasta Pruszkowa


Prezydent Miasta Pruszkowa zgodnie z zapisami § 8 ust. 12 i 13 Uchwały nr XXXIII.345.2021 Rady Miasta Pruszkowa w sprawie zasad i trybu przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami Miasta Pruszkowa (zwanej dalej „Uchwałą”) informuje o naborze uzupełniającym do Rady Społecznej do spraw konsultacji z mieszkańcami Miasta Pruszkowa (zwanej dalej „Radą”), w celu uzupełniania składu Rady o jednego członka Rady Społecznej – przedstawiciela mieszkańców miasta Pruszkowa, w drodze naboru.
Zgodnie z § 8 pkt 3 i 5 Uchwały kandydatury mieszkańców na członków Rady muszą być poparte co najmniej 30 głosami mieszkańców, a kandydaci powinni cechować się wiedzą, doświadczeniem w zakresie konsultacji lub aktywnością społeczną. Powyższe należy udokumentować w sposób możliwy do wiarygodnej weryfikacji.
Wzór formularza listy mieszkańców popierających zgłoszone do naboru kandydatury mieszkańców oraz informacja o przetwarzaniu danych osobowych w Urzędzie Miasta Pruszkowa w niniejszym procesie stanowi załącznik do ogłoszenia. W wersji elektronicznej można go pobrać na stronie www.bip.um.pruszkow.pl oraz www.pruszkow.pl.
W przypadku większej liczby kandydatów spełniających wymagania formalne Prezydent Miasta Pruszkowa przeprowadzi jawne losowanie.
Wymagane dokumenty można złożyć w jeden z wymienionych sposobów:
- w zamkniętej kopercie, z dopiskiem na kopercie: „Dotyczy naboru do Rady Społecznej” osobiście w Kancelarii Urzędu Miasta Pruszkowa w terminie do dnia 17 marca 2025 r. do godz. 18:00,
- w zamkniętej kopercie, z dopiskiem na kopercie: „Dotyczy naboru do Rady Społecznej” za pośrednictwem operatora pocztowego, w terminie
do dnia 17 marca 2025 r. (liczy się data stempla pocztowego) na adres:
Urząd Miasta Pruszkowa
ul. J.I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków
- drogą elektroniczną na adres e-mail: konsultacje@miasto.pruszkow.pl z tematem: „Dotyczy naboru do Rady Społecznej” w terminie
do dnia 17 marca 2025 r. do godz. 23:59.