Odpowiedzialna sprzedaż i serwowanie napojów alkoholowych – bezpłatne szkolenie

Prezydent Miasta Pruszkowa Pan Piotr Bąk zaprasza na bezpłatne szkolenie dotyczące odpowiedzialnej sprzedaży i serwowania napojów alkoholowych organizowane wspólnie z organizacją Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy (ZP PPS).
Jest to jedna z nielicznych możliwości podniesienia wiedzy i świadomości Państwa pracowników w zakresie regulacji prawnych, rozwiązywania problemów, z jakimi spotykacie się Państwo na co dzień w sprzedaży i serwowaniu napojów alkoholowych oraz okazja do wypracowania wzorców odpowiedzialnej sprzedaży i podawania tych produktów.
Inicjatywa ta jest jednym z działań mających na celu ograniczenie konsekwencji nadmiernego, nieodpowiedzialnego spożywania alkoholu, które skutkuje m.in. problemami zdrowotnymi, spożywaniem alkoholu przez młodzież, wzrostem zagrożenia przestępczością, z którymi jako społeczeństwo musimy sobie w konsekwencji radzić.
Mamy nadzieję, że zarówno tematyka, jak i ciekawa i angażująca forma prowadzenia szkoleń, zachęci Państwa do wzięcia w nich aktywnego udziału. Szkolenie przeznaczone jest dla właścicieli i pracowników sklepów, stacji benzynowych oraz dla osób zajmujących się sprzedażą alkoholu do bezpośredniej konsumpcji (barmani, kelnerzy).
Wszystkich chętnych zapraszamy do składania zgłoszeń do 22.04.2025r.:
– mailowych: [email protected]
– telefonicznych: 22 735 87 93 lub 22 735 87 14
Termin szkolenia: 24.04.2025r.
Godzina: 10:00 ( czas trwania szkolenia – ok. 2h )
Miejsce szkolenia: Przystanek Pruszków, ul. Sienkiewicza 2, budynek dworca PKP, piętro 1
Program szkolenia:
- Przepisy prawne dotyczące sprzedaży napojów alkoholowych
– Zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych
– Wykroczenia bezpośrednie związane z handlem napojami alkoholowymi
– Konsekwencja administracyjne łamania prawa
– Obowiązki prawne sprzedawcy dotyczące wykonywania swojej pracy zawodowej
- Alkohol- Alkohol i jego działanie w organizmie
- Warunki wpływające na zachowania konsumentów
– Czynniki ryzyka
– Zapobieganie przestępstwom i zakłóceniom porządku
- Efektywna obsługa klienta
– Zapobieganie kłopotom
– Odmowa obsługi
– Sprawna i bezpieczna obsługa