Poszukiwany Administrator IT w Urzędzie Miasta
Prezydent Miasta Pruszkowa ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Pruszkowa ul. J.I. Kraszewskiego 14/16 05-800 Pruszków
Podinspektor/Inspektor w Wydziale Organizacyjnym w Referacie ds. systemów teleinformatycznych – pełny etat.
Wymagania niezbędne:
obywatelstwo polskie,
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych ,
niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
nieposzlakowana opinia,
wykształcenie wyższe,
minimum 3 lata stażu pracy w obszarze IT (w przypadku stanowiska Inspektor).
Wymagania dodatkowe:
wykształcenie wyższe o profilu informatycznym,
dobra znajomość budowy komputerów, systemów operacyjnych oraz pakietów biurowych,
umiejętność zarządzania serwerem plików, pocztą elektroniczną, systemem antywirusowym, serwerami aplikacji,
znajomość technologii/zagadnień LAN, WAN, WLAN, WWAN, VPN,
dobra znajomość platformy MS Windows (Windows 7/8/10, Serwer 2003/2008/2012/2016),
umiejętność zarządzania kontrolerem domeny i usługami katalogowymi (Active Directory, OpenLDAP),
zdolności komunikacyjne, w tym umiejętność przekładania języka technicznego na język zrozumiały dla klienta wewnętrznego,
znajomość j. angielskiego w stopniu wystarczającym do rozumienia dokumentacji,
znajomość zagadnień bezpieczeństwa systemów i sieci informatycznych,
znajomość funkcjonowania sieci lokalnych,
znajomość technologii CISCO,
dobra znajomość zagadnień transmisji danych w sieciach IP,
doświadczenie w pracy z systemami elektronicznego wspomagania obiegu dokumentów,
umiejętność tworzenia dokumentacji technicznej i specyfikacji.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
rozwiązywanie problemów użytkowników związanych ze środowiskiem roboczym, w tym instalacja i konfiguracja stacji roboczych dla pracowników urzędu,
obsługa centrali voip w zakresie dodawania/usuwania telefonów,
zarządzanie serwerami Microsoft, Linux,
odpowiedzialność za bezpieczeństwo przetwarzania danych w sieciach teleinformatycznych,
planowanie, realizacja i ocena dokonanych wdrożeń w systemach informatycznych,
administrowanie serwerami plików i poczty elektronicznej,
zarządzanie prawami dostępu do aplikacji i katalogów,
zarządzanie licencjami,
konserwacja sprzętu i instalacja, w tym aktualizacja oprogramowania na komputerach użytkowników,
uczestnictwo we wdrożeniach środowisk i systemów IT,
tworzenie instrukcji związanych z systemami IT wykorzystywanymi w urzędzie,
realizacja wewnętrznych zadań IT,
obsługa zgłoszeń przez HelpDesk.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Praca w budynku Urzędu, związana z pracą przy komputerze, siedząca, prowadzenie rozmów telefonicznych oraz przemieszczanie się wewnątrz budynku oraz w terenie.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze w Urzędzie Miasta Pruszkowa był niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
list motywacyjny,
kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany
staż pracy,
kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie,
oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw
publicznych – podpisane własnoręcznie,
oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe–
podpisane własnoręcznie,
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego – podpisane własnoręcznie,
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Druk kwestionariusza oraz informacja o przetwarzaniu danych przez Urząd Miasta Pruszkowa w procesie rekrutacji są do pobrania na stronie www.bip.pruszkow.pl .
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, osobiście w Kancelarii Urzędu Miasta Pruszkowa lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres:
Urząd Miasta Pruszkowa
ul. J.I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków
Z dopiskiem na kopercie: dotyczy naboru na stanowisko Podinspektor/Inspektor w Wydziale Organizacyjnym, Referat ds. systemów teleinformatycznych w terminie
do 5 listopada 2019r. do godziny 16.00.
O zachowaniu terminu składania dokumentów rekrutacyjnych decyduje data wpływu do Kancelarii Urzędu Miasta Pruszkowa.
Wybrany kandydat przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć do wglądu oryginały świadectw pracy, zaświadczeń i innych złożonych dokumentów.