Aktualnie czytasz
Poszukiwany Administrator IT w Urzędzie Miasta

Poszukiwany Administrator IT w Urzędzie Miasta

Prezydent Miasta Pruszkowa ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Pruszkowa ul. J.I. Kraszewskiego 14/16 05-800 Pruszków

Podinspektor/Inspektor w Wydziale Organizacyjnym w Referacie ds. systemów teleinformatycznych – pełny etat.

Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie,

  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych ,

  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • nieposzlakowana opinia,

  • wykształcenie wyższe,

  • minimum 3 lata stażu pracy w obszarze IT (w przypadku stanowiska Inspektor).

Wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie wyższe o profilu informatycznym,

  • dobra znajomość budowy komputerów, systemów operacyjnych oraz pakietów biurowych,

  • umiejętność zarządzania serwerem plików, pocztą elektroniczną, systemem antywirusowym, serwerami aplikacji,

  • znajomość technologii/zagadnień LAN, WAN, WLAN, WWAN, VPN,

  • dobra znajomość platformy MS Windows (Windows 7/8/10, Serwer 2003/2008/2012/2016),

  • umiejętność zarządzania kontrolerem domeny i usługami katalogowymi (Active Directory, OpenLDAP),

  • zdolności komunikacyjne, w tym umiejętność przekładania języka technicznego na język zrozumiały dla klienta wewnętrznego,

  • znajomość j. angielskiego w stopniu wystarczającym do rozumienia dokumentacji,

  • znajomość zagadnień bezpieczeństwa systemów i sieci informatycznych,

  • znajomość funkcjonowania sieci lokalnych,

  • znajomość technologii CISCO,

  • dobra znajomość zagadnień transmisji danych w sieciach IP,

  • doświadczenie w pracy z systemami elektronicznego wspomagania obiegu dokumentów,

  • umiejętność tworzenia dokumentacji technicznej i specyfikacji.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • rozwiązywanie problemów użytkowników związanych ze środowiskiem roboczym, w tym instalacja i konfiguracja stacji roboczych dla pracowników urzędu,

  • obsługa centrali voip w zakresie dodawania/usuwania telefonów,

  • zarządzanie serwerami Microsoft, Linux,

  • odpowiedzialność za bezpieczeństwo przetwarzania danych w sieciach teleinformatycznych,

  • planowanie, realizacja i ocena dokonanych wdrożeń w systemach informatycznych,

  • administrowanie serwerami plików i poczty elektronicznej,

  • zarządzanie prawami dostępu do aplikacji i katalogów,

  • zarządzanie licencjami,

  • konserwacja sprzętu i instalacja, w tym aktualizacja oprogramowania na komputerach użytkowników,

  • uczestnictwo we wdrożeniach środowisk i systemów IT,

  • tworzenie instrukcji związanych z systemami IT wykorzystywanymi w urzędzie,

  • realizacja wewnętrznych zadań IT,

  • obsługa zgłoszeń przez HelpDesk.

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

Praca w budynku Urzędu, związana z pracą przy komputerze, siedząca, prowadzenie rozmów telefonicznych oraz przemieszczanie się wewnątrz budynku oraz w terenie.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze w Urzędzie Miasta Pruszkowa był niższy niż 6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

  • list motywacyjny,

  • kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany

staż pracy,

  • kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie,

  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw

publicznych – podpisane własnoręcznie,

  • oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne

przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe–

podpisane własnoręcznie,

  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego – podpisane własnoręcznie,

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Druk kwestionariusza oraz informacja o przetwarzaniu danych przez Urząd Miasta Pruszkowa w procesie rekrutacji są do pobrania na stronie www.bip.pruszkow.pl .

Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, osobiście w Kancelarii Urzędu Miasta Pruszkowa lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres:

Urząd Miasta Pruszkowa

ul. J.I. Kraszewskiego 14/16

05-800 Pruszków

Z dopiskiem na kopercie: dotyczy naboru na stanowisko Podinspektor/Inspektor w Wydziale Organizacyjnym, Referat ds. systemów teleinformatycznych w terminie

do 5 listopada 2019r. do godziny 16.00.

O zachowaniu terminu składania dokumentów rekrutacyjnych decyduje data wpływu do Kancelarii Urzędu Miasta Pruszkowa.

Wybrany kandydat przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć do wglądu oryginały świadectw pracy, zaświadczeń i innych złożonych dokumentów.

© 2019 Urząd Miasta Pruszkowa. Wszelkie prawa zastrzeżone.   Polityka Prywatności 
                                                              Deklaracja dostępności

 

Przewiń do góry
Skip to content