Aktualnie czytasz
Komunikat dla zarządców i właścicieli obiektów pełniących funkcję obiektów ochronnych

Komunikat dla zarządców i właścicieli obiektów pełniących funkcję obiektów ochronnych

Urząd Miasta Pruszków

W związku z art. 207 ust. 3 ustawy z dnia 5 grudnia 2024 r. o ochronie ludności i obronie cywilnej, został wprowadzony nowy obowiązek dla właścicieli, użytkowników wieczystych lub zarządców obiektów budowlanych albo ich części, które przed dniem wejścia w życie ustawy pełniły funkcje budowli ochronnej, w szczególności stanowiły schron albo ukrycie. Ww. osoby zobowiązane są zawiadomić o tym fakcie właściwego miejscowo wójta (burmistrza, prezydenta miasta) w terminie 90 dni od dnia wejścia w życie ustawy, tj. do dnia 31 marca br.

Proszę o składanie wymaganych zawiadomień w  Urzędzie Miasta przy ul. Kraszewskiego 14/16. Zawiadomienie takie powinno składać się z następujących elementów:

  • adres nieruchomości lub numer działki, na której terenie zlokalizowana jest budowla ochronna;
  • tytuł prawny lub informacja o sprawowaniu zarządu nad obiektem;
  • dane kontaktowe właściciela, użytkowników wieczystych lub zarządców.

Biuro Zarządzania Kryzysowego
tel.: 22 73 58 713, 22 73 58 825
mail: zzkpruszkow@miasto.pruszkow.pl

 

© 2019 Urząd Miasta Pruszkowa. Wszelkie prawa zastrzeżone.   Polityka Prywatności 
                                                              Deklaracja dostępności

 

Przewiń do góry
Przejdź do treści