Zaproszenie dla Wystawców. Jarmark Bożonarodzeniowy w Pruszkowie
W związku z organizacją Jarmarku Bożonarodzeniowego, Miasto Pruszków, Miejski Ośrodek Kultury „KAMYK” im. Aleksandra Kamińskiego w Pruszkowie oraz Muzeum Starożytnego Hutnictwa Mazowieckiego im. Stefana Woydy w Pruszkowie serdecznie zapraszają lokalnych twórców i przedsiębiorców do wzięcia udziału w naborze wystawców.
Termin i miejsce
– niedziela, 8 grudnia 2024 r.,
– godz. 11:00-19:00,
– Plac Jana Pawła II w Pruszkowie.
Jarmark będzie pełen świątecznych atrakcji, występów, warsztatów i wyjątkowego klimatu. Czekamy na lokalnych twórców, którzy chcieliby zaprezentować swoje produkty poprzez ich sprzedaż na bezpłatnych stanowiskach wystawienniczych.
Zakres produktów
– wyroby kulinarne w klimacie świątecznym, np. ciasta i inne wypieki, słodkości dla dzieci z motywami bożonarodzeniowymi, regionalne świąteczne dania na zimno i ciepło,
– rękodzieło świąteczne, np. ozdoby choinkowe, dekoracje stołu wigilijnego, upominki świąteczne, akcesoria przydatne w okresie świątecznym (m.in. świece, ozdobne kartki, tekstylia świąteczne).
Kto może się zgłaszać?
Lokalni przedsiębiorcy, instytucje i organizacje pozarządowe, o ile ich oferta wpisuje się w świąteczny charakter wydarzenia.
Kryteria wyboru wystawców
– Organizator zastrzega sobie prawo do selekcji 15 wystawców na podstawie rodzaju i estetyki produktów oraz atrakcyjności oferty, która umożliwi organizację wydarzenia na jak najwyższym poziomie.
– Zgłaszać się mogą wystawcy działający w Pruszkowie oraz poza jego granicami, jednakże działalność na terenie Pruszkowa będzie dodatkowym atutem.
– Skontaktujemy się tylko z wybranymi wystawcami.
– Jednym z kryteriów wyboru wystawców będzie zapewnienie uczestnikom jarmarku szerokiego wachlarza produktów świątecznych.
Zgłoszenia przyjmujemy do 15 listopada na adres: zapisywis@miasto.pruszkow.pl
Zgłoszenie powinno zawierać:
– nazwę firmy/instytucji/organizacji,
– imię i nazwisko osoby zgłaszającej, e-mail, telefon,
– miejscowość działania,
– opis produktów planowanych do sprzedaży,
– zgłoszenie zapotrzebowania na prąd w kontekście proponowanego asortymentu (lub informacja o braku zapotrzebowania),
– zdjęcia produktów.
Organizator zapewnia dla każdego z wystawców:
– namiot 3×3 m. z oświetleniem,
– 2 krzesła i 2 stoły o wymiarach 120 x 80 cm,
– możliwość dostępu do prądu w namiocie (konieczne jest zgłoszenie zapotrzebowania).
Obowiązki wystawców:
– prezentacja i sprzedaż wyłącznie zgłoszonych produktów,
– udział w wydarzeniu w pełnym wymiarze czasowym: gotowość stanowiska na czas wyznaczony przez Organizatora oraz dyspozycyjność do czasu zakończenia wydarzenia,
– zachowanie porządku na swoim stanowisku oraz dbanie o estetykę stoiska,
– podpisanie porozumienia z Organizatorem.
Ważne informacje:
– Zgodnie z uchwałą Rady Miasta, nie ma możliwości sprzedaży grzanego wina/piwa ani innych napojów alkoholowych na terenie jarmarku.
– Wystawcy będą mieli możliwość wjazdu pojazdem na Plac Jana Pawła II w celu rozpakowania sprzętu, po czym konieczny będzie wyjazd z placu.
– Wystawcy nie będą mieli możliwości używania własnego nagłośnienia oraz agregatów prądotwórczych.
Czekamy na Wasze zgłoszenia i zapraszamy do wspólnego tworzenia niezapomnianej, świątecznej atmosfery w sercu Pruszkowa!